Ringlusrataste väsinud akud asenduvad uutega

Liina Ludvig
, ajakirjanik
Copy
Aku paikneb pedaalide ja juhtraua vahel, näitab rattaringluse vanemtehnik Kristjan Erusk. Sellele ligi pääsemiseks tuleb rattalt kõigepealt ära võtta mitu teist osa.
Aku paikneb pedaalide ja juhtraua vahel, näitab rattaringluse vanemtehnik Kristjan Erusk. Sellele ligi pääsemiseks tuleb rattalt kõigepealt ära võtta mitu teist osa. Foto: Sille Annuk

Suve hakul kaheaastaseks saanud rattaringluse raudhobustel tuleb juba mitmesuguseid osi lappida. Rehvide, kettide ja hammasrataste kõrval saavad kõvasti vatti rataste akud, neist kõige väsinumad – ligi 180 – lähevad enne järgmist hooaega väljavahetamisele.

Suve hakul 2-aastaseks saanud rattaringluse raudhobustel tuleb juba kõiksugu osi lappida. Rehvide, kettide ja hammasrataste kõrval saavad kõvasti vatti rataste akud, millest kõige väsinumad – ligi 180 tükki – vahetatakse järgnevaks hooajaks välja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles