Sepa jalgpallikeskuse ühisrahastuskampaania pälvis Kuldmuna

Kaspar Koort
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sepa jalgpallikeskuse ühisrahastuskampaania pälvis Kuld- ja Hõbemuna.
Sepa jalgpallikeskuse ühisrahastuskampaania pälvis Kuld- ja Hõbemuna. Foto: Kristjan Teedema

Mullu novembris JK Tammeka poolt algatatud Sepa jalgpallikeskuse ühisrahastuskampaania Tartusse altküttega kunstmuruväljaku rajamiseks pälvis eilsel Kuldmunade auhinnagalal digitaalse reklaami valdkonnas kõrgeima tunnustuse.

Lisaks digitaalse reklaami Kuldmunale pälvis Tammeka ja disainistuudio Neway koostöös sündinud projekt ka parima sotsiaalkampaania Hõbemuna.

Ühisrahastuskampaania käigus saadi annetusi 3108 eraisikult ja ettevõttelt ning sellega koguti 150 000 eurot Tartu staadionipõua leevendamiseks ja Sepa staadioni renoveerimiseks. Disainistuudio Neway loodud keskkonnas sai igaüks osta endale ruutmeetri uuest staadionist ja sellega toetada tuhandete Tartu noorte jalgpallurite unistusi.

Lisaks ajaloolisele ühisrahastuskampaaniale panustab uue Sepa jalgpallikeskuse valmimisse ka jalgpallikool Tammeka ja Eesti jalgpalliliit. Ehitustegevus Sepa staadionil algab sel kevadel ja ühisrahastuskampaaniale pannakse pidulik punkt 10. juulil Euroopa meistrivõistluste finaali ühisvaatamisega, kuhu on oodatud kõik kampaania toetajad ja kaasaaitajad.

Kaheksateistkümnendat korda toimunud loovusfestivalile Kuldmuna kandideeris sel aastal 527 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias. Auhinnagalal jagati välja 25 kuldmuna, 25 hõbemuna ning 25 pronksmuna.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles