Noored otsivad Tartu Nokiat

Marju Himma-Kadakas
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lille Maja
Lille Maja Foto: Margus Ansu

Eesti parimate tulemustega gümnaasium, Pirogovi park, Eesti esimene satelliit või hoopis õlu või sõbralik kõhubakter – mis on see, mis võiks teie arvates kanda Tartu Nokia tiitlit?


Lille Maja noored avaldasid muret selle pärast, et aeg-ajalt kerkivad avalikkuses vaidlused, mis võiks olla Eesti Nokiaks, või avaldab mõni meediaväljaanne loo teemal «Eesti on oma Nokia maha müünud». Leevendamaks eestlaste peamurdmist Eestit esindava kaubamärgi üle korraldavad Lille Maja noored Tartu Nokia otsingud.

Abilinnapea Jüri Sasi on pakkunud, et Tartu kaubamärk võiks olla Tartu vaim. See on see, mille pärast inimesest tahavad sellesse linna tulla.

Lille Maja noored kutsuvad 1. septembril, tarkusepäeval, teisigi üles välja käima mõtteid, millised asjad ja üritused võiksid kaasmaalasi ja väliskülalisi Tartusse meelitada.

Oma või kellegi teise Tartu Nokia tiitlit väärivast ettevõtmisest, esemest või nähtusest saab teistelegi teada anda 1. septembril alates kella 15st Tartu kesklinnas. Samal ajal peetakse ka leiutajate võistlus, kus Tartu Nokia võib kohapeal välja nuputada.  

Tarkusepäeva lõpul kell 18 tehakse kesklinna Uulitsalaval Nokia-konkursile laekunud ideedest ülevaade.

Nokia on Soome kaubamärk aastast 1865. Ettevõte alustas Nokianvirta jõel elektri tootmisest, hiljem ostis selle kummikute ja rehvide tootja, kes omandas ka kaablitehase ning asus tootma telekommunikatsiooni tarvikuid ja telefone. Nokia telefonid on enimmüüdud Soome tooteid maailmas.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles