Eesti parimate tulemustega gümnaasium, Pirogovi park, Eesti esimene satelliit või hoopis õlu või sõbralik kõhubakter – mis on see, mis võiks teie arvates kanda Tartu Nokia tiitlit?
Noored otsivad Tartu Nokiat
Lille Maja noored avaldasid muret selle pärast, et aeg-ajalt kerkivad avalikkuses vaidlused, mis võiks olla Eesti Nokiaks, või avaldab mõni meediaväljaanne loo teemal «Eesti on oma Nokia maha müünud». Leevendamaks eestlaste peamurdmist Eestit esindava kaubamärgi üle korraldavad Lille Maja noored Tartu Nokia otsingud.
Abilinnapea Jüri Sasi on pakkunud, et Tartu kaubamärk võiks olla Tartu vaim. See on see, mille pärast inimesest tahavad sellesse linna tulla.
Lille Maja noored kutsuvad 1. septembril, tarkusepäeval, teisigi üles välja käima mõtteid, millised asjad ja üritused võiksid kaasmaalasi ja väliskülalisi Tartusse meelitada.
Oma või kellegi teise Tartu Nokia tiitlit väärivast ettevõtmisest, esemest või nähtusest saab teistelegi teada anda 1. septembril alates kella 15st Tartu kesklinnas. Samal ajal peetakse ka leiutajate võistlus, kus Tartu Nokia võib kohapeal välja nuputada.
Tarkusepäeva lõpul kell 18 tehakse kesklinna Uulitsalaval Nokia-konkursile laekunud ideedest ülevaade.
Nokia on Soome kaubamärk aastast 1865. Ettevõte alustas Nokianvirta jõel elektri tootmisest, hiljem ostis selle kummikute ja rehvide tootja, kes omandas ka kaablitehase ning asus tootma telekommunikatsiooni tarvikuid ja telefone. Nokia telefonid on enimmüüdud Soome tooteid maailmas.