iDeal kampaania

Tartusse pudenes kuldmune

Tartu uue kujundustega bussipeatus.

FOTO: Margus Ansu

Eile veebiülekandes korraldatud Kuldmuna auhindade jagamisel pudenes tunnustavaid auhindu ka Tartusse – uue viidasüsteemi ja sTARTUp Day eest.

Kuldmunaga tunnustati silmapaistvamaid lahendusi filmi ja raadio, disaini-, reklaami-, digi-, üritusturunduse ning suhtekorralduse valdkonnas.

Infograafika kategoorias sai Kuldmuna Tartu viidasüsteem, autorid Disainistuudio ja Stuudio Stuudio. Viidasüsteemi on Tartu linnapildis praegu näha rattaringluse infotulpadel ja bussipeatustes.

Viidasüsteemi visuaalse keele, graafilise disaini, sõnumite, sisutekstide, kaartide ja tootedisaini väljatöötamisel on lähtutud põhimõttest, et kõik viidad – ühistranspordi infokandjad ja rattaringluse tootemid suhestuksid linnaruumiga, oleksid silmatorkavad ja rakendaksid kaasava disaini põhimõtteid.

Kommunikatsioonivaldkonnas sai Kuldmuna ärifestival sTARTUp Day. STARTUp Day kommunikatsioonikampaania eesmärk oli tuua sündmusele üle 4000 osaleja, tugevdada festivali brändi rahvusvaheliselt ning näidata Tartut atraktiivse keskkonnana idufirmadele.

Festival tõigi tänavu kokku 4400 osalejat 60 riigist, oodatust 41 protsenti rohkem piletitulu ning teenis enam kui 153 kajastust nii kohalikus kui ka rahvusvahelises meedias.

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles