Eili Arula: kelle tasku torkab maanteeamet käe?

Eili Arula

FOTO: SCANPIX

Paari viimase aastaga on maanteeamet pannud hoolega rõhku e-teenuste loomisele ja propageerimisele, esitledes neid kui kasutajasõbralikke lahendusi. Aasta alguses tehtud statistika andis märku, et paraku juurduvad e-teenused meie inimestesse visalt, sest maanteeameti büroode külastatavus vähenes aastaga Eestis keskmiselt vaid 17 protsenti.

Tellijale

Ilmselt ei rahuldanud selline tulemus maanteeametit juhtivat majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ning nüüd kiputakse maanteeameti büroode lahtiolekuaegu piirama või büroosid sootuks sulgema. Põhjendus: suurem jagu seal praegu tehtavaid toiminguid saaks läbi viia ka e-keskkonnas.

Tundub, et maanteeamet rakendab selliste reformidega piitsa ja prääniku metoodikat: kui präänik (ehk e-teenuste loomine) ei mõjunud, siis anname piitsa. Paneme büroode uksed kinni ja küll siis inimesed hädaga selle e-keskkonna enesele selgeks teevad.

Tagasi üles