Kuldmuna munenu hindab lihtsust ja mugavust

Kaspar Koort
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sepa jalgpallikeskuse rahastuskampaania lahenduse välja mõelnud  Jaan Naaber on käinud kümmekond aastat jalgpallitrennis, kuid 
praegu teda vutiväljakutel palli taga ajamas enam ei näe. See-eest lauajalgpalli mängib ta mõnuga.
Sepa jalgpallikeskuse rahastuskampaania lahenduse välja mõelnud Jaan Naaber on käinud kümmekond aastat jalgpallitrennis, kuid praegu teda vutiväljakutel palli taga ajamas enam ei näe. See-eest lauajalgpalli mängib ta mõnuga. Foto: Margus Ansu

Sepa jalgpallikeskuse üks eestvedajatest Kaarel Kiidron rääkis, et reklaamibüroo Neway ei teinud mitte lihtsalt seda, mida klient soovis, vaid nägi tohutult vaeva, et muuta visuaalne lahendus eriliselt pilkupüüdvaks.

«Ilma nendeta poleks me piltlikult öeldes ruutmeetritki müünud,» nentis Kiidron aasta esimeses Tartu Postimehes. Ta tõdes, et ilma Jaan Naabri ja tema meeskonna panuseta oleks eesmärgiks seatud 150 000 euro kogumine jäänud ilmselt vaid ilusaks unistuseks.

Mängulisust juurde

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles