Sepa jalgpallikeskuse üks eestvedajatest Kaarel Kiidron rääkis, et reklaamibüroo Neway ei teinud mitte lihtsalt seda, mida klient soovis, vaid nägi tohutult vaeva, et muuta visuaalne lahendus eriliselt pilkupüüdvaks.
Tellijale
Kuldmuna munenu hindab lihtsust ja mugavust
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Ilma nendeta poleks me piltlikult öeldes ruutmeetritki müünud,» nentis Kiidron aasta esimeses Tartu Postimehes. Ta tõdes, et ilma Jaan Naabri ja tema meeskonna panuseta oleks eesmärgiks seatud 150 000 euro kogumine jäänud ilmselt vaid ilusaks unistuseks.