Peipsimaa hakkab end jõulisemalt müüma

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Peipsi.
Peipsi. Foto: Margus Ansu

Mitmete organisatsioonide peale kokku on Peipsi piirkonna turundamiseks saadud üle 100 000 euro projektiraha, mille abil loodetakse Peipsimaa turismile uut hoogu anda ning juurde võita turiste nii Eestist kui piiri tagant.

Kavas on näiteks telesaated Lätis ja Venemaal, reklaamtrükised, kogu Peipsimaa turismiteavet koondava veebivärava www.visitpeipsi.com avamine juunis ja spordiürituste kaudu piirkonna turundamine.   

Üheks jõuks

«Siiani on Peipsimaa turundus olnud kuidagi killustunud, väiksed organisatsioonid on omal käel midagi teinud. Praegu on meie eesmärk müüa Peipsimaad kui tervikut Vasknarvast Värskani,» rääkis MTÜ Peipsimaa Turism juhataja ja Peipsimaa koordinaator Kaja Allilender.

Enam kui 100 000 eurost paarkümmend tuhat läheb veebikülje www.visitpeipsi.com avamiseks.
See portaal hakkab Allilen-deri sõnul koondama kogu Peipsimaa turismiinfot, kultuurisündmusi, teavet värske kala ja sadamate kohta ning vahendama veebikaamerate abil videopilti eri paigust Peip-simaal.

Ligi 50 000 eurot kulub Kaja Allilenderi selgitusel Peipsi-maa turundamiseks lähiriikides, eelkõige Lätis ja Venemaal.

Plaanis on korraldada Pihkvas Lõuna-Eestit ning Peip­simaad tutvustav laat, teha reklaami Peterburi telekanalis ja Pihkva raadios, neli saadet Läti telekanalis LTV7, osaleda messil Baltour 2013 ning tutvustada end Läti kalastusajakirjades.

Rohkem külastajaid

Kolmas suurem suund on Allilenderi sõnul Peipsimaale tähelepanu võitmine spordiürituste, nagu uisumaratoni, regati, triatloni, maratoni ja kanuumatka kaudu. «Rahvaspordiüritustega tahame piirkonda tuua inimesi, kes tuleksid siia hiljem turistina tagasi,» märkis ta.

Allilender nentis, et need on üsna kulukad projektid, mille tulemustele seavad nad suuri ootusi.
«Üks selgesti mõõdetav eesmärk on kasvatada nii sise- kui välisturistide arvu Peipsimaal. See tähendaks rohkem tööd ka kohalikele elanikele. Turism on kindlasti üks viis, kuidas seda mitte just kõige jõukamat piirkonda elavdada, sest see annab kohalikele tööd,» lausus ta.

Peipsimaa projektid

• Turundusprojekt «Avasta Peipsimaad» – kogumaksumus 48 239 eurot, sh 33 766 eurot EASilt.

• Tervisespordi edendamine Peipsimaal – 32 000 eurot, sh 28 000 eurot Leaderi programmist.

• www.visitpeipsi.com infoveebi avamine – 20 000 eurot, sh 15 000 eurot nn kalandus-Leaderi kaudu.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles