Seitsmendat korda käima lükatud võistlusel osales sedapuhku 29 kooli 192 õpilast, kellest moodustati 48 neljaliikmelist võistkonda. Olenevalt paralleelklasside arvust sai iga kool välja panna kaks-kolm võistkonda. Neil tuli pooleteise tunni jooksul vastata interneti teel 30 küsimusele mitmesugustest valdkondadest.
Raatuse kooli 2. klassi kahele rühmale meeldis selline mõttemäng väga. „Selle võistlusega saab end proovile panna ja nii on huvitav,“ olid nad üksteisega nõus. Laste meelest oli nii lihtsaid kui ka raskemaid küsimusi. Kõige lihtsamaks pidasid nad küsimust „Kuidas nimetatakse spordis ajavõtuks kasutatavat kella?“ ja raskeimaks „Mis sild pälvis Eesti 2015. aasta parima rajatise tiitli?“.
Lapsed arvasid, et mõned liiga lihtsana tundunud küsimused võisid olla konksuga. Tegelikult ühtegi kahemõttelist mõistatust polnud. Rühmatöö läks Raatuse kooli noortel igatahes hästi. „Paremini kui klassis, sest arvutis on põnevam teha,“ põhjendas üks rühmailiige. Kui rühma sees vastused erinesid, siis näiteks nuputamise kategoorias said kõik enne ülesande iseseisvalt läbi lahendada, et siis vastuseid võrrelda – nii jõuti ühisele tulemusele.
Küsimusele, kust lapsed vastuseid teadsid, vastasid nad, et õpivad koolis ja vaatavaid teleuudiseid, nii „Seitsmeseid“ kui ka „Aktuaalset kaamerat“. Osale meeldib uudistesaateid vaadata, aga mõnda sunnivad vanemad. „Kõik tuleb elus kasuks,“ teadis üks tüdruk öelda.
30 küsimust oli jaotatud 10 teemarühma: lasteraamatud, sõnavara, loodus, Eesti, Tartu, sport, muusika, elukutsed, nuputamine ja päevakajaline. Küsimustele vastamist tegid lihtsamaks pildid või valikvastused. Viimasena küsiti, mis on laste lemmikteema, nii sai teada, et kõige parema meelega vastati spordi- ja nuputamisküsimustele.