Teaduskeskus Ahhaa annab teada, et vahetas välja oma logo. Uus logo on viimane samm Ahhaa visuaalkontseptsiooni muutmisel, mis sai alguse uue maja avamisega 2011. aastal.
Ahhaa logo sai värske ilme
Teaduskeskuse juhatuse esimehe Andres Juure sõnul on Ahhaa juba 18aastane ning vana logo pärines kaugest minevikust.
«Uue maja avamisega 2011. aastal said uuendatud ka Ahhaa välisilmega seotud visuaalelemendid ja nüüd oligi paslik aeg tuua logo kaasa ning võtta kasutusele selline kujundus, mis läheb kokku ülejäänud maja visuaaliga,» rääkis Juur.
Ta lisas, et logo uuendamine on teaduskeskuse Ahhaa talvel tehtava uuenemiskuuri avapauk. Järgneb püsiekspositsiooni uuendamine, sünnipäevatoale tehakse täiesti uus välimus ning märtsiks saab uue ilme elusaal.
Ahhaa uue logo oluliseks märksõnaks on mängulisus. Logo peamised elemendid mullid võivad tähistada nii orgaanilist teadust – molekulid, bakterid, rakud, tuumad, elusaal – kui ka mehhaanilist – hammasrattad, liigendid, keti lülid või mutter ja võti.
Uuendatud logol pole nurgelisi elemente. Logos kasutatud ümarad detailid on vastavuses Ahhaa näitusemaja interjööris kasutatavate elementidega.