Tartu veevärgi juht ja kauane mõjukas reformierakondlasest Tartu linnavolinik Toomas Kapp on autoliikluse õhinapõhise ahistamise suhtes ülikriitiline ja leiab, et need ideoloogid peaksid siiski silmas pidama inimese liikumisvajadusi terve elukaare jooksul. Kapp paistab silma sellega, et tema juhiloal on sõiduõigust kinnitav märge kogu sinna kantud tähestiku ulatuses – põllumajandusülikooli inseneriteaduskond pakkus selle võimaluse. Kui vaja, keerab bussirooli, igal talvel lükkab ka lund, et oskaks kaasa mõelda. Rattaga sõidab suvel tuhatkond kilomeetrit, autoga umbes 50 000 kilomeetrit aastas.
«Võin olla rattafanaatik, aga peab siiski aru saama kõikidest liikumisviisidest, et saaks linnaliikluses kaasa mõelda. Üks asi on koolitus, teine asi praktiline kogemus,» leiab ta.