Kohe alguseks tuleb kiita neid kultuurikorraldajaid, kes suutsid selle autovaba osa sisuga täita. Frankfurt am Mainis oli sama idee Maini jõe äärse tee sulgemisega juba mullu, aga siis polnud välja mõeldud programmi, mida seal teha. Sel suvel on programm ning käivad vaidlused kohalikus volikogus, kas sulgeda suveks või suisa terveks aastaks.
Pariisis Seine’i kaldapealsete suverandadeks muutmine on juba vana lugu ning jätkub kindla eduga. See, et lätlased tegid Tartu eeskujul sama trikki Riia Terbatas ielal (Tartu tänaval), ei lähe naljaga võttes muidugi arvesse, kuna võrreldes paralleelse Brievibas ielaga (Vabaduse tänav) on see siiski kõrvaltänav.
Muret tekitab aga see, et sõidukite hulk Tartu tänavail muudkui kasvab. Kahjuks me seda arvu täpselt ei teagi. Riiklik autoregister nii pisikeses riigis nagu Eesti ei suuda öelda, kas kõik Tartus registreeritud autod just siin vuravad või kas mujal riigis registreeritud autod vuravad näiteks Tartus.
Hiljuti avaldati Baierimaa kohta andmed, et Münchenis tekkis möödunud aastal juurde 14 500 sõiduautot, mis keskmise pikkuse 4,4 meetrit juures teeb 64 parkimiskilomeetrit. Kogu Saksamaal on kasutusel 47 miljonit sõiduautot, seega vähem kui kahe elaniku (lapsed-vanurid kaasa arvatud) kohta üks sõiduvahend.
Tartu kohta võime kindlalt öelda seda, et 1938. aasta lõpu loenduses oli meil, toona umbes neli korda väiksema pindalaga linnas liikvel 731 jõuvankrit (autod ja mootorrattad kokku). Aastas oli see arv suurenenud 85 võrra. Tänapäeva autode hulga suurenemist võib igaüks vaid ise arvata.