Härrasteks nimetan neid linnajuhte ja -ametnikke, kes meie kõigi raha eest välisfirmadelt tellitud tobelahendusi meile kaela määrida tahavad. Siin aitaks vaid rahaline vastutus: väärlahendustele kulutatud summad peavad nende tellijad ja vastuvõtjad oma taskust kinni maksma. Vaid nii saame ametnikke distsiplineerida.
Mis ma siis kirjutasin: «Kõigepealt torkab silma Annelinna eelistamine: sealt ainsana saab otse teistesse linna piirkondadesse. Ajaloolistest linnaosadest pääseb välja enamasti vaid ümberistumisega kesklinnas.»
Tartu linn on justkui võtnud eeskuju meie valitsuse soovitusest, et kõik inimesed koligu Tallinna. Tartu linna soovitus: kõik tartlased koligu Annelinna.
Valdavalt autoga liiklevad «härrased» ei ole ilmselt tähelegi pannud, kui palju on meie linnas kepi või koguni küünarkarguga liikujaid (ja mitte ainult vanureid). Neil pole aimugi, millist vaeva nõuab sellistelt inimestelt, aga ka näiteks lastega liikujatelt ümberistumine. Tuleb ju minna ühest peatusest teise, oodata talvel sageli külmal pingil istudes järgmist bussi.
Massilistele ümberistumistele ülesehitatud bussivõrk kaotab ka viimased autoomanikest kasutajad – milleks ümber istuda, kui autoga saab igale poole otse!
Keeruline on saada bussijaama, avaturule ja populaarsesse Grossi poodi.
Kindlasti peaks, nagu toona märkisin, alles jääma praegune liin 6, mis ühendab kõiki Tartu ajaloolisi linnaosi: läbitakse Tähtvere (lauluväljak, maaülikool, messikeskus, Waldorfi kool, katoliku kool, kesklinna kool), Supilinn, kesklinn, Karlova, Ropka, Variku, Räni- ja Tammelinn ning lõpetatakse linna uue tõmberuumi Lõunakeskusega. See liin võimaldab n-ö mööda minnes juurdepääsu veel Aura veekeskusele, teaduskeskusele Ahhaa, samuti botaanikaaiale, üritustele Toomeorus, ülikooli aulas, Jaani kirikus ja Antoniuse õuel.