Kodumaja juht: heade tegijate turg on alati üsna tühi

Vilja Kohler
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kodumaja kontserni juht Lembit Lump ei varja, et ettevõttel on olnud aegu, mil kohe kuidagi pole läinud. Kuid kunagi pole olnud aegu, kus oleks mõeldud töö lõpetamisele. Praegu töötab Kodumajas üle 500 inimese, nii palju töötajaid pole firmas varem olnud.
Kodumaja kontserni juht Lembit Lump ei varja, et ettevõttel on olnud aegu, mil kohe kuidagi pole läinud. Kuid kunagi pole olnud aegu, kus oleks mõeldud töö lõpetamisele. Praegu töötab Kodumajas üle 500 inimese, nii palju töötajaid pole firmas varem olnud. Foto: Margus Ansu

Kodumaja, mis eile õhtul kuulutati ettevõtlusauhindade galal Eesti aasta ettevõtteks ja aasta eksportööriks, soovib olla parimate tegijate seas. Selleks tuleb alati püüda hiilgava tulemuse poole, mis annab pääsu parimate hulka. Hiilgavaks tulemuseks on vaja alati teha natuke rohkem, kui nõutakse, ütleb Kodumaja juht Lembit Lump.

Novembris 20-aastaseks saava Kodumaja mullune käive oli 52 miljonit eurot, sel aastal on ettevõttel sihiks 60 miljoni eurone käive. Kas see eesmärk täitub?

Läinud on suhteliselt hästi. On oht, et 60 miljonit eurot ei tule, kuid sinna lähedale võiksime jõuda küll. Käibe kasvatamiseks on veel palju ruumi, sest meie tehaste tehniline võimsus võimaldab saavutada kuni 100 miljoni eurose aastakäibe.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles