Kodumaja, mis eile õhtul kuulutati ettevõtlusauhindade galal Eesti aasta ettevõtteks ja aasta eksportööriks, soovib olla parimate tegijate seas. Selleks tuleb alati püüda hiilgava tulemuse poole, mis annab pääsu parimate hulka. Hiilgavaks tulemuseks on vaja alati teha natuke rohkem, kui nõutakse, ütleb Kodumaja juht Lembit Lump.
Tellijale
Kodumaja juht: heade tegijate turg on alati üsna tühi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Novembris 20-aastaseks saava Kodumaja mullune käive oli 52 miljonit eurot, sel aastal on ettevõttel sihiks 60 miljoni eurone käive. Kas see eesmärk täitub?