Päevatoimetaja:
Henn Uuetoa
+372 739 0300
Saada vihje

Tartu parim teenindaja 2009 on ka Eesti parim

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiit Reinart
Copy
Eesti 2009.a. parimate teenindajate esikolmik: vasakult Anti Sepri, Kristjan Jasinski ja Maarja Virkus.
Eesti 2009.a. parimate teenindajate esikolmik: vasakult Anti Sepri, Kristjan Jasinski ja Maarja Virkus. Foto: heateenindus.ee

26. märtsi õhtupoolikul selgus Hea Teeninduse Kuu raames toimunud konkursi Eesti parim teenindaja 2009 tiitlivõitja, kelleks on Kristjan Jasinski Sampo Pangast.



Tihedas finaalvõistluses kuulutati Eesti parim teenindaja 2009 tiitli vääriliseks Sampo Panga teller Kristjan Jasinski. Teise koha vääriliseks tunnistati Anti Sepri, kes on Tartu McDonald`s restorani juhataja ning kolmas koht läks Starmani klienditeenindajale Maarja Virkusele.



Värske tiitliomanik Kristjan Jasinski lausus võitu kommenteerides: „Usun, et mind aitas eneseusk ning kindlasti ka kolleegide meeletu toetus. Olen õnnelik, et mind on õnnistatud suurepäraste kolleegidega, kellega on hea koos töötada ning ka vabal ajal suhelda. Loomulikult ei saa alahinnata ka 5-aastase teeninduskogemusega saadud praktikat erinevates situatsioonides toitlustusvaldkonnas ning pangas. "

Parima teenindaja konkursside veebivoorudes osales ligi 200 teenindusprofessionaali ja -huvilist. Kolmele finaali pääsenule lisandusid Tallinna ja Tartu konkursi kolm parimat.

Eelmisel nädalal toimunud kohalikes finaalides selgusid Tartu parim teenindaja 2009, kelleks osutus samuti Kristjan Jasinski Sampo Pangast ning Tallinna parim teenindaja 2009 tiitli võitis Kirstin Raudsepp Starmanist.

Heateenindus.ee eestvedamisel toimub Hea Teeninduse Kuu juba seitsmendat aastat. Eesti parimat teenindajat valitakse kuuendat, Tartu parimat teenindajat viiendat ja Tallinna parimat teenindajat neljandat aastat.

Märksõnad

Tagasi üles