Miks püüab linn asfaldiauke parandada paekillustikuga?

Jüri Saar
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Kristjan Teedema

Miks on avaturu kõrval asfaldiauke parandatud asfaldi asemel paekillustikuga, mis ei püsi aukudes?

Vastab Tartu linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak:

Põhjus on uue rattatee peatne rajamine. Varasema märkuse peale tuletasin meelde, et tuleb vähemalt ajutiselt need augud ära täita. Ilmselt nad panevad killustiku veel ka pigiga kinni.

Meil on tehtud hange, et ehitada rattatee Dorpati hotelli ja avaturu vahele haljasalale. Avaturu värava ette tehakse künnis, nii et kõnnitee tõstetakse kõrgemale. See rattateelõik ulatub ühest otsast Emajõe kaldapealsele hotelli taha.

Nüüd tuleb ka hange Turusilla ja selle uue rattatee vahelise Soola tänava katte remontija leidmiseks.
Kui me ühe nädalaga ehitaja leiamegi, ei hakka ta tööle ilmselt päeva pealt. Meie oleme küll tahtnud, et kõik saaks kohe tehtud, aga see võtab aega.

Teedeteenistus plaanib ühte paketti panna rohkem remonditavaid lõike, sest väikeste lõikude haaval tegemine tuleb meile kallim – tehnika  tuleb ju kohale vedada. Kui panna mitu lõiku kokku, on töövõtjal ka huvi suurem.

Meie suur ülesanne on rattateid ehitada nii, et tekiks terviklik teedevõrk, mitte et rattateed on lõiguti, aga lõigud omavahel kokku ei ulatu.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles