Täna jõuab Tartusse uuenenud riigiportaali www.eesti.ee tutvustav teavituskampaania. Pühapäevani saavad huvilised esitada portaali kohta küsimusi Lõunakeskuses ja järgmisel nädalalõpul Tartu kaubamajas ülesseatavas Ervinali telgis.
Tartus tutvustatakse uuenenud riigiportaali
Eelmise aasta lõpus uue välimuse saanud ning viimastel kuudel viimistletud riigiportaalis on põhitähelepanu pööratud kasutusmugavusele ja personaalsusele. Lihtsamaks on muutunud nii teabe kui ka teenuste otsimine ja kasutamine. Kasutajatele on oma kontaktandmete, teavitusteenuste ning ametliku kirjavahetuse haldamiseks loodud eraldi alajaotus «Minu asjad». Suuremat rõhku on pööratud ka teabe kättesaadavusele inglise ja vene keeles.
Täna Tartusse jõudev teavituskampaania tuletab meelde eesti.ee võimalusi, tutvustab e-posti ja SMSi teel saadetavaid teavitusteenuseid ja kutsub inimesi üles suunama oma @eesti.ee e-postiaadressi, et tulevikus oleks riigiga lihtsam suhelda. Kasutajaid kutsutakse tutvuma kodanikule ning ettevõtjale mõeldud ametlike dokumentide vahetamiseks mõeldud postkastiga «Minu dokumendid».
Portaali populaarseimad teenused on elukohateate ja vanemahüvitise taotluse esitamine, oma andmete vaatamine riiklikest registritest, töövõimetushüvitise vaatamine ning Euroopa ravikindlustuskaardi taotlemine.
Riigiportaal eesti.ee sündis 2007. aastal Teabeportaali ja Kodanikuportaali ühendamisel. Esimesel aastal külastati portaali 218 000 korda, mullu kogunes külastusi 3,4 miljonit.