Lõppenud võrkpallihooajal nii Schenkeri liiga kui Eesti meistrivõistlused võitnud Tartu Pere Leib jätkab kindlasti ka järgmisel hooajal, kuid mis nime all, ei tea veel keegi. Klubi juhatuse liige Alari Jõesaar ütles, et praegu käiakse läbi seniseid väikesponsoreid ja uuritakse võimalusi. «Keegi pole veel väga konkreetset huvi üles näidanud,» nentis Jõesaar.
Võrkpallimeistrid otsivad peasponsorit
Klubi mänedžer Martin Jürgenson sõnas, et mõtteid küll on, aga need on veel üsna toored ja olukord on ebaselge. Ta arvas, et võib-olla saab mai lõpus anda täpsemaid vastuseid ja siis selgub ka, mis tasemel meeskonna saab järgmiseks aastaks komplekteerida.
Rahaasjad korras
Jürgensoni sõnul on üks variant ka noortepõhine meeskond, kes küll ilmselt medaliheitlusesse ei sekkuks, kuid see ei ole prioriteet. «Püüdleme kindlasti konkurentsivõimelise meeskonna poole, kuid eks elu näitab,» sõnas ta.
Finaalseeria ajal oli meedias juttu ka mängijate lepingute lõppemisest ja saamata palkadest, kuid nüüdseks on mängijatega rahaasjad korras.
Viimastes kodumängudes oli palju näha Konsumi poeketi silte, meeskonda toetati kogu hooaja vältel, kuid veel ka projektipõhiselt. Jürgenson möönis, et Konsum uurib praegu lepingutingimusi nagu paar teist firmatki, kuid kindlat vastust pole keegi andnud.
Konsum mõtleb asja
Konsumi poeketti haldava ETK (Eesti Tarbijateühistute Keskühistu ehk ETK Grupp) nõukogu liige Tarmo Punger ütles, et järgmise hooaja plaanid ei ole veel selged ja firma alles määratleb toetuste jagamise põhimõtteid, kuid ettevõte on senise koostööga väga rahul.
«Värske kogemus SK Duoga koos töötamisest on hea. Meie ootused said täidetud nii sportlikult kui turunduslikult,» selgitas ta.
Võimalust, et Konsumist saab võrkpallimeeskonna uus peasponsor, Punger ei kinnitanud ega lükanud ümber, kuid ta arvas, et kindel plaan selgub enne jaanipäeva.