Skip to footer
Päevatoimetaja:
Jüri Saar
+372 739 0358
Saada vihje

Promo võtab kursi Emajõelinna

Fi linnaossa tulevale Promo Cash & Carry kauplusele on kavas ehitada ligi 5200-ruutmeetrine hoone.

Tartusse Aardla ja Riia tänava nurgale Lõunakeskuse lähistele tuleb OÜ Sanitex kauplus Promo Cash & Carry, mis pakub Baltimaades oma 20 poes mitmesugust põnevat toidukaupa, mida nii-öelda tavapoodidest ei leia.

Emajõelinnas tahab ettevõte oma esinduse avada järgmise aasta juulis või augustis, mistap loodetakse linnavalitsuselt peagi ehitusluba saada ja varsti kopp maasse lüüa. Kõik vajalikud materjalid on selleks olemas ning Sanitex loodab sel aastal veel enne sügist ehitama hakata.

Promo hoone tuleb ligi 5200-ruutmeetrine, millest 3800 ruutmeetrit on müügipind, kus hakatakse pakkuma 17 000 erinevat toodet. Valikust leiab lisaks harjumuspärastele kaupadele eksootilisi puuvilju, nagu guajaav või maracuja ehk granadill, värsket kala ja otse Prantsusmaa farmist toodud austreid. Soovi korral saab sealt soetada ka näiteks Humidori sigareid või 30-liitrise vaadiga Tšehhi Staroprameni õlut.

Et tartlased oskaksid niisuguse toidukaubaga ka midagi ette võtta, hakatakse kauplusega sama katuse alla tulevas Gastro Studio köögis tegema koolitusi, kus võivad tippkokkade nippe õppimas käia kõik kodukokad, kes soovivad oma perele või tuttavatele ise hõrgutisi valmistada.

Niisiis pole Promo pelgalt koht restoranikokkadele või praegustele toidugurmaanidele, sinna on uudistama oodatud kõik, kes sooviksid oma toidulaua millegi põnevaga katta.

«Samas oleme olemas ka kõigi restoranipidajate jaoks, kellel on kiiresti vaja mõnda sellist toorainet, mida muidu saaks vaid tellides,» märkis Sanitexi Eesti piirkonna tegevjuht Marijus Jankunas. «Samuti annavad Balti riikide tippkokad meile nõu, mida nad sooviksid meie tootevalikus näha, et ka meie saaksime vastavalt nende vajadusele valikut täiendada.»

Uute ja huvitavate toodete lisandumisel on kavas korraldada degusteerimisüritusi, et inimesed saaksid võõrast kaupa enne ostmist maitsta ja hinnata, kas üks või teine nišitoode neile üldse võiks mokkamööda olla.

Jankunas lisas, et kuna ettevõttel on Balti riikides juba piisavalt kogemust, ei ole põhjust karta, et tartlased nišitooteid omaks ei võta ja need poodi riknema jäävad, sest kaup tellitakse vajaduse järgi ning kaupluste müüki analüüsitakse väga põhjalikult. Ent kui peakski juhtuma, et mõni toode hakkab aeguma, antakse toidupangale need kaubad, mida põllumajandus- ja toiduameti reeglite järgi on lubatud annetada.

Kommentaarid
Tagasi üles