Skip to footer
Päevatoimetaja:
Henn Uuetoa
+372 739 0300
Saada vihje

Tartu uut logo kannavad nii šokolaad kui ka sokid, külmikumagnetitest rääkimata

Visit Tartu turunduse projektijuht Mare-Liis Kanarik näitas valikut esemeist, mis jäid meenekonkursi žüriiliikmetele enim meelde. Õige pea saab uusi meeneid soetada Tartu turismiinfopunktist ja loomemajanduskeskuse poest.

Eelmisel nädalal lõppes mitu kuud kestnud Tartu meenekonkurss. Žürii valis välja kuus uut toodet, mis peaksid peagi jõudma müügile Tartu turismiinfopunkti ja Küüni tänaval asuvasse loomemajanduskeskuse poodi Hopp Disain.

Kuigi preemia said vaid kuus meenet, tuuakse lettidele veel mitmedki konkursil osalenud tööd.

Linna uuenenud logo ja bränd tuli kasutusele juba 2022. aasta lõpul, kuid seni polnud kusagil ametlikult müügil tollase disainiga meeneid. Kuna Euroopa kultuuripealinna-aasta sai eelmise aasta lõpuga ümber, kadus turismipunktidest ka Tartu 2024 sümbolitega kraam. Et tühimik täita, korraldas linnavalitsus meenekonkursi.

Kommentaarid
Tagasi üles