:format(webp)/nginx/o/2025/05/15/16846636t1h3e86.jpg)
Vabaduse puiestee rekonstrueerimine, Kroonuaia tänava ümberehitamine ülaotsas ja Tähtvere tänava muutmine ratta-auto segatänavaks on üsna tüüpilised näited rohelises ja autovihkajalikus ilmas sellest, kelle lobi on viimastel kümnenditel osutunud väga tugevaks. Sellist jehovistlikku maailma, kus metskits sõbrustab lõviga, ja muud udu, tahaks ju näha ning tore oleks selles elada. Kahjuks olud nii kiiresti ei muutu ning oleme sunnitud leppima selle majandusliku olukorraga, kus Tartus tõsiselt napib ressursse liiklusvõrgustiku parandamiseks, samal ajal autostumine kasvab tohutu kiirusega.
See, et ühepereeramu ees seisab kolm autot või Annelinna kortermaja ees oleks vaja iga korteri peale juba kahte parkimiskohta, on muutunud igapäevaseks ega kao niipea. Kõik kodanikud ei sõida sel või teisel põhjusel tõuksi ega jalgrattaga, olgu elektriga või ilma, ning vajadus isikliku auto järele jääb, sõltumata rendiautodest või pooltühjade lõõtsbusside liinide arvust.