Päevatoimetaja:
Henn Uuetoa
+372 739 0300
Saada vihje

Trööstitu tegelikkus: neli hukkunut neljarajalisel ja kümme hukkunut kaherajalisel teel

Copy
Kärevere-Kardla uus maanteelõik avati liiklusele 2022. aasta lõpus. See oli viimane Tallinna-Tartu maanteel valminud neljarajaline teelõik.
Kärevere-Kardla uus maanteelõik avati liiklusele 2022. aasta lõpus. See oli viimane Tallinna-Tartu maanteel valminud neljarajaline teelõik. Foto: transpordiamet

Kuigi avariisid juhtub Tallinna-Tartu maanteel pealinna ja Mäo vahelisel neljarajalisel lõigul endiselt rohkem kui Mäo ja Tartu vahel, on suur vahe nende raskuses: Tallinna ja Mäo vahel on viimasel seitsmel aastal olnud neli hukkunuga liiklusõnnetust, Mäo ja Tartu vahel oli neid samal ajal kümme.

Eelmisel aastal sai Tallinna-Tartu maanteel surma üks inimene. Avarii juhtus 7. märtsil Jõgevamaal Puurmani lähistel, kus kaherajalisel teel manöövrit sooritanud sõidukijuht keeras ette veokile.

Piiretega eraldatud sõidusuundadega sõidurajaga maanteed on võrreldes Eesti teiste maanteedega kõige ohutumad, märkis transpordiameti liiklusohutuse osakonna juhataja Maria Pashkevich.

Tagasi üles