Tartu kultuuripealinna aasta ametlik statistika alles ootab kokku löömist, mitmeid olulisi ja vähem olulisi arvnäitajaid saab sirvida juba praegu.
72 896 tassi kohvi, 65 586 tundi vabatahtlike tööd, 1600 üritust – Tartu 2024 arvudes
20 vallas ja linnas oli 1600 üritust. Põhiprogrammi ettevõtmisi toetas kultuuripealinna sihtasutus 17 miljoni euroga.
Emajõe ääres oli avatseremoonial 20 000 inimest, koos ERMi peoga osales 35 000 inimest. Teleülekanne kogus 231 000 vaatajat, neid oli ka välismaal.
«Suudleva Tartu» sündmusele tuli raeplatsile kokku 10 000 inimest, sama palju oli rahvast suvepeol Emajõe kaldal.
Autovabaduse puiesteel käis kuu vältel 177 000 külastajat.
Tartu laululava suurkontserdid kogusid 48 500 kuulajat.
Kultuuripealinna publik ostis üritustele pileteid 2,8 miljoni euro eest; transpordile, majutusele, toidule, joogile kulutati umbes 2,3 miljonit eurot.
Draamateatri lavastuse «Rahamaa» etendustel Kammivabrikus käis 6618 vaatajat.
2024. aastal on Tartu kui kultuuripealinna teemal olnud välismeedias enam kui 1000 kajastust.
2022. aastast on kultuuripealinna ettevõtmistele õla alla pannud 5720 vabatahtlikku, kes on panustanud ligi 65 586 tundi.
Avaetenduse tarvis veeti 43 km kaableid, sh telele 5 km, elektrivarustuseks 19 km ja sama palju seadmete ühendamiseks.
Tartu 2024 tiim on 2022. aastast kontoris tarbinud 72 896 tassi kohvi. 2024. aastal on kulunud 82 kilo kohviube.
Kultuuripealinna meenevalikus oli 65 toodet, sealhulgas rannalinad, sokid, mütsid, kõrvarõngad, märkmikud.
Kultuuripealinna aastaks valmis 15 nimetust eritooteid: näiteks A. Le Coq müüs 198 761 pudelit limonaadi Lillepidu ja 124 594 pudelit õlut Lust, Premia müüs 200 840 koorejäätist.
Tartu 2024 sotsiaalmeedia jälgijaid kogunes 54 598, kultuuripealinna kanalite sotsiaalmeediapostitusi on nähtud kokku 107 640 042 korda.
Allikas: SA Tartu 2024