Tartu võimukoalitsioon on leppinud sellega, et Sõpruse silla remondi eest tuleb maksta planeeritust 6,3 miljonit eurot rohkem. Hankel kujunenud parim hind ületab suurelt eelarvedokumentides kavandatut, aga odavama alternatiivi otsimine kulutaks aega, jätaks liikluslahendused poolikuks ja tähendaks loobumist 2,8 miljoni euro suurusest kergliikluse arendamise toetusest. Eile Tartu linnavolikogus teema arutelul koondus aga küsimuste teravik selle ümber, kes vastutab ja kes kannab kahjud.
Tellijale
Sõpruse silla remondi kirglik arutelu volikogus: kes on süüdi, kes peab kandma kahju, mis muutub linna töökorralduses? (3)
Sissejuhatavas ettekandes selgitas olukorra kujunemist ja praegust seisu linnamajanduse eest vastutav abilinnapea Raimond Tamm, kes ettekande lõpus võttis kokku ka õppetunnid.