Poliitiline kädin ühistranspordi tähtsusest ja autoliikluse kahjulikkusest saatis automaksu kehtestamist, saadab kõikvõimalike arengudokumentide koostamist ja saatis valitsuse valikut lõpetada maakondlikel bussiliinidel tasuta sõit. Meenutagem nüüdseks eksministri Madis Kallase vähem kui aasta tagasi öeldut: «Ühistransport peab vastama inimeste ootustele, mitte vastupidi. Selleks, et pakkuda autodele ühistranspordi kujul tõsiseltvõetavat alternatiivi, on vaja nüüdisajastada Eesti maakondlikku ühistranspordisüsteemi. Arusaadavalt nõuab see ka investeeringuid.»
Tellijale
Juhtkiri ⟩ Tõmbame aga ühistransporti koomale? (1)
Valitsusliit on sama, minister teine, aga nüüd räägitakse tõsimeeli ühistranspordi toetamise vähendamisest olukorras, kus ennegi oli raha vajaka. Üksikasjalikku mõju meie kandile me veel ei tea, aga pole põhjust arvata, et kärpimisega kaasnev sõiduvõimaluste vähendamine sõitjaid juurde toob.