Miks otsustas alustav ettevõtja aga eranditult just vormiriietele keskenduda? «Esmapilgul võib see küll nišivaldkonnana tunduda, kuid tegelikult kantakse vormiriideid ligi 40 tundi nädalas,» vastas ta. «Tahtsin, et mu looming oleks rohkemat kui lihtsalt järjekordne riideasjake, mis kapihämarusse ununeb.»
Kolm aastat tegutsenud ettevõte on loonud pea 2000 disaineritoodet ning valmistanud muu hulgas vormiriideid ka kodumaistele suurettevõtetele, nagu Elron, LHV pank ja Kaubamaja.
Plaan oma ettevõte rajada oli Petersil küll juba õpingute ajal, kuid toona tundus see kauge tulevikuna. 2020. aasta varasügisel, kaheksandat kuud lapseootel, otsustas ta aga ühtäkki tegutsema hakata. «Mõtlesin küll, et töötan veel ja panen kõrvale, aga siis otsustasin lihtsalt hüpata, saab mis saab,» rääkis moelooja. Sealt läks pall veerema, järgmise aasta kevadel registreeris vastne ema oma moebrändi ning sõlmis peagi ka esimese koostöölepingu. «Tegelikult ei osanudki ma toona ette kujutada, mis sellest kõigest üldse saab,» tunnistas ta. «Mis seal salata, paarikuise poja kõrvalt oma ettevõtet rajada oli raske. Samas pakkus see mulle just seda sorti vaimset väljakutset, mida emaduse kõrvalt vajasin.»
Ja kui raskeks läks, pani pere õla alla. «Mul on väga vedanud, et olen kasvanud just sellises perekonnas,» lausus Peters. «Mulle pole kunagi öeldud, et vali endale eriala, mis tooks raha sisse, või oleks praktiline. Vanemad on mind minu moehulluses alati toetanud.» Oma lähedased põimis moelooja ka ettevõtte nimesse: nimelt on välismaise kõlaga Franz Raver tuletis Petersi isa ja poja eesnimedest.