Päevatoimetaja:
Richard Särk

ELU ISE Montessori klass osutus menukaks, ka teisele klassile tuleb koolitada juhendaja

Copy
Montessori klassis on teineteise õpetamisel suur roll, see aitab varem õpitut kinnistada. Nii õpetab Lydia Lindsaar oma emale Helis Luik-Lindsaarele kella. Selleks on kasutusel kellatempel, millele saab laps hiljem hariliku pliiatsiga seierid peale joonistada.
Montessori klassis on teineteise õpetamisel suur roll, see aitab varem õpitut kinnistada. Nii õpetab Lydia Lindsaar oma emale Helis Luik-Lindsaarele kella. Selleks on kasutusel kellatempel, millele saab laps hiljem hariliku pliiatsiga seierid peale joonistada. Foto: Kristjan Teedema

September on möödanik ning õpilased koolieluga taas harjunud. Nii ka Areia, Karl-Joann, Johannes ja Lydia, kes õpivad tänavu esimest korda Tartus avatud Montessori klassis koos 20 teise lapsega.

Need lapsed tulevad klassi, kus on geomeetrilised kujundid, helmeriiul, mitmesugused karbid ja sahtlid, kus peidavad end põnevad õppevahendid, ja mis kõige toredam – kõike saab, võib ja lausa peab käega katsuma!

Just käega katsutavad vahendid on õppetöös eriti olulised, selgitas mittetulundusühingu Tartu Montessori Kodu eestvedaja Helis Luik-Lindsaar. Kui muidu on matemaatika töövihikus lastel kera õppides varjutatud ring paberil, siis Montessori klassis on selleks päris kerad ja kuulid. Enamik õppevahendeid on puidust ning väga pika kasutuseaga.

Tagasi üles