Kujutleme, et me hakkaks täna projekteerima täiesti uut silda, mis ühendaks Annelinna Karlovaga. Ainult suurusehullustuses inimene joonistaks poole kilomeetri pikkuse silla või täpsemalt kaks eraldi silda, millel kummalgi on kaks sõidurada. Aga täpselt seda nõukogude ajal tehti. Silla pikkust põhjendati rahvusvaheliste mõõtmetega sõudekanaliga, millele tegelikult juba ehituse ajal kriips peale tõmmati.
Tellijale
Pärtel Piirimäe: unistus sillast ja lõhkine küna (8)
Kuna sild suundus Karlova poolel n-ö tupikusse, hakati neljarajalise silla õigustamiseks planeerima Õnne tänava läbimurret ehk linnasisest magistraali, millest nõukogude võimu lõpp meid päästis. Ent me pärisime ebavajaliku ja üledimensioneeritud monstrumi.
Paraku oleme ikka veel toonaste otsuste pantvangid, sest linna valitsev koalitsioon ei ole suutnud ikka veel vabaneda grandioossuse lummusest, mis omal ajal haaras seltsimehi Nikolai Preimanit ja Indrek Toomet. Ometi võimalus selleks anti.