:format(webp)/nginx/o/2024/09/05/16336727t1h90ea.jpg)
Täna hommikul kella 11.30 paiku tekkisid Telias probleemid nii sisse- kui ka väljahelistamisega. Telia rikkeinfo näitab probleeme üle Eesti.
Täna hommikul kella 11.30 paiku tekkisid Telias probleemid nii sisse- kui ka väljahelistamisega. Telia rikkeinfo näitab probleeme üle Eesti.
Telia palub ebamugavuste pärast vabandust ning kirjutab kodulehel, et probleemiga tegeletakse.
Telia kommunikatsioonijuht Raigo Neudorf kinnitas, et kliendid ei saa teatud juhtudel mobiiliga kõnesid alustada. SMS-teenus peaks esialgsetel andmetel toimima. Telia on probleemist teadlik ning tegeleb põhjuste väljaselgitamisega.
Neudorf tuletas meelde, et mobiilside häirete ajal saab hädaabi korral helistada numbrile 112 teiste operaatorite võrke kasutades. «Selleks tuleb helistamise eel eemaldada mobiiltelefonist SIM-kaart või teha mobiiltelefonile taaskäivitus ja PIN-koodi sisestamise asemel helistada hädaabinumbrile,» seletas ta.
Häirekeskuse kommunikatsioonijuht Marie Aava kinnitas, et probleeme esines. Hädaabinumbrile 112 helistamine Telia võrgust oli umbes tunniks ajaks häiritud, samuti oli häiritud riigiinfotelefoni 1247 töö. Veidi pärast kella 12.30 sai rike kõrvaldatud.
«Suhtleme ja selgitame koostöös mobiilsideoperaatoriga, mis rikke põhjustas ning kuidas tulevikus selliseid rikkeid vältida või mõjusid leevendada,» lisas Häirekeskuse kriisijuht Janek Murakas.
Kuidas käituda rikke korral?