«Milline on lõpptulem ja millised muutujad on mõistlik võrrandisse jätta, sellega peame vaeva nägema,» ütles Tamm. «On nii linnaeelarvelised vahendid, võimaliku välisrahastuse vahendid – kõik on mängus ja selge on see, et mustvalgeid vastuseid ei ole võimalik anda. Kuna tegelik hinnapakkumine ületas tuntavalt eelarvestatud raha selle rekonstrueerimise jaoks, siis peame poliitiliselt laialdaselt selle läbi arutama. Meil on volikogu otsused teinud, millisel kujul on nõusolek minna Sõpruse silda rekonstrueerima, ja peame selle pinnalt vaatama, mis on praegused võimalused, kas saame mõistliku aja jooksul muutusi teha. Kogu kooslus on kompleksne, ei ole veel lõplikke seisukohti.»
Suur kallinemine
Hankel Sõpruse silla rekonstrueerimine koos jalgrattateede põhivõrgu osa ehitamisega pakutud hinnad (km-ga)
AS Tref 18 376 375,94
Inf Infra OÜ 19 890 088,28
GRK Eesti AS 20 828 134,63
OÜ RTS Infra Eesti 21 737 761,77
AS TREV-2 Grupp ja 24 921 407,01
Freyssinet International Et Compagnie
Tartu prognoos oli 12 miljonit eurot ja sellega arvestab eelarvestrateegia.