Päevatoimetaja:
Jens Raavik
+372 739 0371

Enefit avas linna servas Rohelises pargis uue klienditeeninduse

Copy
Enefiti uus kontor Rohelises pargis.
Enefiti uus kontor Rohelises pargis. Foto: Egert Kamenik

Enefit avas neljapäeval Tartus oma uues kontorihoones klienditeeninduspunkti, mis hakkab tööle igal teisipäeval ja neljapäeval. Konsultandid aitavad kliente kõigis energiaalastes küsimustes ning võimalik on sõlmida ka lepinguid.

Enefitil ehk vana nimega Eesti Energial ei ole Eestis enam kuigi palju teeninduskohtasid, kuhu inimene saaks sisse jalutada. Enefiti jaoks on väga oluline olla klientide jaoks olemas kõige sobivamal moel, sõnas Enefiti Eesti turu juht Santa Tohver. «Mul on hea meel avada füüsiline teeninduspunkt just Tartus, sest elu käib ka teistes Eestimaa paikades lisaks Tallinnale,» lisas ta.

«Enefitil ei ole füüsilist teeninduspunke enam ammu avanud, sest kõik küsimused on võimalik läbi arutada ning lepingud sõlmida iseteeninduses ja telefoni teel. Siiski on ka kliente, kes soovivad oma energiavajadustest rääkida silmast silma. Meie uues ja rohelises esindushoones on olemas sobiv ruum klientide vastu võtmiseks, seega kasutame võimalust, et tulla Lõuna-Eesti klientidele lähemale,» selgitas Tohver.

Uus klienditeenindus asub Tähtveres, Tallinna maantee kõrval Rohelise Pargi ärikvartalis aadressil Roheline 18 (maja peal on Enefiti ja Elektrilevi logod). Kliendid on oodatud Enefiti teeninduspunkti igal teisipäeval ja neljapäeval kell 9-13 ja 14-17.

Tagasi üles