Kujutage ette üht toredat õdusat kohvikut, mis on tuntud oma mugava interjööri, suurte kohvitasside ja tasuta wifi poolest. Tudengid teevad seal rühmatöid, ülikooli õppejõud lõunatab, lugedes samal ajal sülearvutist teadusartiklit, turist teeb «kodukontorit» – kõik külastajad hindavad tasuta internetiühendust ja mõnusat töökeskkonda, veedavad seal sageli paar tundi, nautides toitu ja kuuma kohvi. Kohviku omanik Karl on klientide rohkuse üle uhke, kuid otsustab teenida veel veidi lisaraha, kehtestades wifi kasutamise eest tasu, ainult üks euro tund.
Tellijale
Kadri Kullman: kas Eesti unikaalsus jääb minevikku? (3)
Püsikliendid, harjunud tasuta interneti mugavusega, tunnevad end petetuna ja asuvad otsima uusi, endiselt tasuta wifiühendusega kohti. Nagu võlur, kes kaotab oma maagia, kaotab ka Karl oma kohviku eripära ja muutub lihtsalt üheks kohvikuks teiste seas. Rahulolematud kliendid kaovad ja koos nendega ka kohviku tulud.