Päevatoimetaja:
Jens Raavik
+372 739 0371

Sotsiaalkindlustusameti Tartu klienditeeninduse vastuvõtuajad muutuvad

Copy
Uurimus näitab, et sotsiaalkindlustusameti teenuseid kasutatakse üha rohkem veebi kaudu.
Uurimus näitab, et sotsiaalkindlustusameti teenuseid kasutatakse üha rohkem veebi kaudu. Foto: Mailiis Ollino

1. augustist on sotsiaalkindlustusameti Tartu klienditeenindus avatud esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti.

«Kliendipöördumiste analüüs näitas, et meie kliendid külastavad klienditeenindusi üha vähem, samas on iseteeninduse ja muude suhtluskanalite kasutamine märkimisväärselt kasvanud,» selgitab otsuse tagamaid sotsiaalkindlustusameti kliendisuhete ja teabehalduse osakonna juhataja Mare Sillaots.

Kevadine analüüs näitas, et klienditeeninduste külastatavus on kõvasti langenud. Perioodil 2021–2023 kasvas iseteeninduse kaudu pöördumiste arv 372% ja esinduste külastatavus langes pea 30%. Sillaots kinnitab, et kvaliteet ei halvene. «Soovime pakkuda parimaid teenuseid seal, kus neid kõige rohkem vajatakse, optimeerides oma kohalolekut ja ressursside kasutamist,» lausus ta.

5. augustist on Tartu klienditeenindus aadressil Pepleri 35 avatud esmaspäeviti 8.30–18, kolmapäeviti 8.30–16.30 ja reedeti 8.30–13. Muudel tööpäevadel ja iga kuu viimasel reedel on teenindus suletud. Samasugune muudatus puudutab ka Jõgeva, Kohtla-Järve, Rapla, Paide ja Viljandi klienditeenindust. Sillaotsa sõnul töötavad sellise graafikuga edukalt juba mitmed ameti esindused.

Tagasi üles