Selvekassa nöök: ostja teeb töö ise ära ning maksab täie rauaga (2)

Kelly Olesk
, ajakirjanik
Copy
Zeppelini keskuse Maximas oli esmaspäeva ennelõunal sebimist omajagu, iseteeninduskassades tegi oste mitu inimest. Tavakassades polnud ühtki teenindajat.
Zeppelini keskuse Maximas oli esmaspäeva ennelõunal sebimist omajagu, iseteeninduskassades tegi oste mitu inimest. Tavakassades polnud ühtki teenindajat. Foto: Kristjan Teedema

Mugavus ja aja kokkuhoid on kaks mantrat, millega poekettide esindajad õigustavad üha enam kasutusse võetavaid iseteeninduskassasid.

Kuid elu näitab, et tipptundidel pole mugavusest ega aja kokkuhoiust mingit märki, sest inimtühjade tavakassade kõrval selvekassadesse löögile saamiseks tuleb pikalt sabatada. Ning pole lootustki, et kui selvekassat kasutav ostja poes kassapidaja töö ise ära teeb, saab ta allahindlust või boonuspunkte.

Pole inimtööst odavam

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles