:format(webp)/nginx/o/2024/04/22/16024110t1h1434.jpg)
Minu arvates jaguneb praegusaja koolimeedia kaheks: on koolipere liikmetele ja «fännidele» loodav meelelahutuslik sotsiaalmeedia ning õppimiseks, harjutamiseks ja meediapädevuse kujundamiseks õpilaste endi loodav traditsiooniline koolimeedia.
Minu arvates jaguneb praegusaja koolimeedia kaheks: on koolipere liikmetele ja «fännidele» loodav meelelahutuslik sotsiaalmeedia ning õppimiseks, harjutamiseks ja meediapädevuse kujundamiseks õpilaste endi loodav traditsiooniline koolimeedia.
Ajakirjandushariduse 70. aastapäeval on mõistlik vaadata koolimeedias toimuvat, sest tihtilugu saavad tulevased ajakirjandushuvilised pisiku külge just koolilehes kogetust. Krista Aru on ajakirjandusõpet meenutades tõdenud, et asjad peavadki muutuma, sest aeg meie ümber muutub. Dilemma on, kas muutunud meediamaailmas ja meediastunud maailmas saab hakkama, kujundades meediapädevust õpilastes läbi meediatarbija perspektiivi, või peaksime pühenduma meedia loomise perspektiivile?