Päevatoimetaja:
Jens Raavik
+372 739 0371

Bolt võib sularahaga kliendi nälga jätta (4)

Copy
Bolt Foodi kullerid saavad ise otsustada, kas nad soovivad sularahas arveldada või piirduvad vaid mobiilirakenduse ja iganädalaste pangaülekannetega.
Bolt Foodi kullerid saavad ise otsustada, kas nad soovivad sularahas arveldada või piirduvad vaid mobiilirakenduse ja iganädalaste pangaülekannetega. Foto: Taavi Sepp

Tudengilinnas elav mees kurtis, et on aastaid endale Bolti mobiilirakenduse kaudu koju süüa tellinud ja saanud alati selle eest paberrahaga tasuda, aga viimasel ajal enam mitte. Haigena kodus üritas ta kolm päeva järjest endale süüa tellida, aga terve selle aja jooksul ei leidunud ainsatki toidukullerit, kes oleks maksevahendina tunnistanud maailma vanimat käibel olevat maksevahendit ehk sularaha.

Pikaaegne Bolti kunde, kes oma nime avaldada ei soovinud, tundis muret, kas toitu tellides ei saagi enam sularahaga maksta, sest pangakontot ta ei kasuta.

«Muidu pole kunagi probleeme olnud, aga pärast seda, kui Boltiga konkureeriv Fudy turult kadus, ei ole saanud enam sularahas Bolti äpist süüa tellida,» rääkis mees, kes ei saanud kolm päeva järjest Bolti toiduäpis kasutada sularahas tellimise võimalust.

Tagasi üles