Aksel Part, Ilmar Part, Madli-Johanna Maidla, Jürgen Karvak: Riia tänava valikud – ärme lepime poolikute lahendustega (16)

Copy
Tartu rattaliiklejate seltsi liikmed Aksel Part, Ilmar Part, Madli-Johanna Maidla ja Jürgen Karvak.
Tartu rattaliiklejate seltsi liikmed Aksel Part, Ilmar Part, Madli-Johanna Maidla ja Jürgen Karvak. Foto: TPM montaaž

Hiljuti avaldasid linnavalitsuse liikmed, et Riia tänavale plaanitud ühistranspordiradu siiski ei tule. Praeguse seisuga muutuvad sõidurajad kiiruse piiramiseks kitsamaks, kuid kõigile mootorsõidukitele jääb endiselt kasutada mõlemas suunas kaks rada. Selle otsusega jätkab linnavalitsus autoga liikumise soodustamist teiste liiklejarühmade ja Riia tänava elanike arvelt.

Linnavalitsus asetab end läbikukkumise teele, kui püüab igas suunas korraga joosta: ühelt poolt väidetakse soovi autokasutust vähendada, teisalt edastatakse sõnumeid, et autoga liikumise senised tingimused ongi head ja õiged. Need tingimused on loodud taltsutamatu autousu kõrgajal, kui auto oli staatuse sümbol ja progressi vapiloom.

Seni valitud tee on viinud meid üha kasvava autostumiseni ja halvendab elukeskkonda, mistõttu on Tartu ja ka Eesti riik seadnud autokasutuse vähendamise eesmärgi.

Kommentaarid (16)
Copy
Tagasi üles