On põhjust arvata, et bussikuningas Hugo Osula pole rumal inimene. Kuidas muidu oleks tema ärid vee peal püsinud ühistransporditurul, mis on nagu katel, kus ühes servas püütakse keeta tummisemat suppi kui teises. Ja kui ta ei ole rumal inimene, siis küllap on sel oma põhjus, miks tema ettevõte on Tartust Riiga ja tagasi pannud käima kolm bussi päevas, mitte näiteks kümme. See sõit käib avaliku raha toeta, erandiks oli koroonaaeg.
Tellijale
JUHTKIRI ⟩ Meie kallis Riia rong (3)
Kolm bussi on istekohtade summalt võrreldav Elroni ühe «diiselporgandiga», mis äsja avalikuks saanud kava kohaselt võiks hakata tuleval aastal sõitma Tartu ja Riia vahet. Riik on selle liini toetuseks valmis tuleval aastal välja panema 300 000 eurot, see summa on plaanitud riigieelarve eelnõusse, Tartu on valmis tasuma 200 000 euro jagu ühekordset niinimetatud käivitamiskulu.