Tootearendajad astuvad muutuva aja ja maitsega ühte sammu

Vilja Kohler
, ajakirjanik
Copy
A. Le Coqi tootearendusjuht Martin Kutsar (vasakult), alkohoolsete 
jookide tootejuht ja tootearenduse tiimi juht Pilvi Tering, tootearendaja Ülle Müürsepp ning tootearendaja Kristina Prükk hindasid, kuidas maitseb vähendatud suhkruga sidrunivesi. 
A. Le Coqi tootearendusjuht Martin Kutsar (vasakult), alkohoolsete  jookide tootejuht ja tootearenduse tiimi juht Pilvi Tering, tootearendaja Ülle Müürsepp ning tootearendaja Kristina Prükk hindasid, kuidas maitseb vähendatud suhkruga sidrunivesi. Foto: Sille Annuk

Igal aastal töötavad A. Le Coqi tootearendajad ja õllemeistrid välja 30–40 uue maitse ehk uue retseptuuriga jooki Eestisse ning ka piiri taha. Selle käigus maitsevad nad läbi pea tuhat retsepti ja proovivad läbi peaaegu samapalju erinevaid toorained.

Eestis müüdavatest A. Le Coqi jookidest on tänavu 52 protsenti alkoholita. Õlle ja sealhulgas ka alkoholivaba õlle osatähtsus on ligi 40 protsenti. Siider ja long drink moodustab Eesti müügiportfellist ligi 8 protsenti. Lisaks ekspordib ettevõte oma jooke ligi 70 riiki.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles