Nõo lihatööstuse tegevjuhi Ragnar Loova sõnul on ettevõte viimastel aastatel panustanud ja investeerinud üha rohkem innovatsiooni ning tööprotsesside automatiseerimisse.
Nõo lihatööstuse tegevjuhi Ragnar Loova sõnul on ettevõte viimastel aastatel panustanud ja investeerinud üha rohkem innovatsiooni ning tööprotsesside automatiseerimisse. Foto: Sille Annuk

Ajal, mil Eesti lihatööstuse sektorit tervikuna on tabanud mullune 21 miljoni eurone kahjum, on Nõo lihatööstus enim pidanud keskenduma meeskonna hoidmisele. Samas pole kuhugi kadunud ambitsioon olla kodumaal armastatuim lihatoodete bränd ja saavutada edu ka ekspordis.

Nõo lihatööstus on viimastel aastatel rõhku pööranud kambavaimu kasvatamisele ning töötajate hoidmisele, kaugem soov on aga nendega koos tõusta armastatuimaks lihabrändiks.

Kommentaarid
Copy