Paar klõpsu ja tuhanded eurod pangaarvel ehk mis loom see sisulooja on?

Egeli Raudmäe
, ajakirjanik
Copy
Helen Eriksoo karjäär sisuloojana sai suure tõuke, kui ta jagas oma teekonda Tartusse ülikooli astumisel. Hiljem sai temast ka ülikooli ametlik vlogija, kelle ülesanne oligi ülikooli kanalil tudengi argipäeva näidata.
Helen Eriksoo karjäär sisuloojana sai suure tõuke, kui ta jagas oma teekonda Tartusse ülikooli astumisel. Hiljem sai temast ka ülikooli ametlik vlogija, kelle ülesanne oligi ülikooli kanalil tudengi argipäeva näidata. Foto: Signe Oidekivi

Peaaegu 30 000 korda on Tiktokis vaadatud videot, kus tartlane Helen Eriksoo puhastab oma valgeid jalanõusid. Teist sama palju on vaatamisi videol, kus tartlannal Sandra-Merys Tasal lendab tuulisel rannal peast nokamüts. Mis on see miski, mis naelutab kümneid tuhandeid inimesi vaatama pealtnäha tavalisi olukordi?

Viimase kümne aastaga on sotsiaalmeedia teinud läbi hüppelise arengu. On platvorme, mis on ajale vastu pidanud, nagu Facebook ja Instagram, aga on ka neid, mis on tõusnud ja siis unustuse hõlma vajunud.

Koos sotsiaalmeedia kasvuga on tekkinud uus elukutse, mida paljud noored ihaldavad ja vanemad inimesed peavad tühikargamiseks. Selleks on sisulooja või siis suunamudija või siis inglise keeles influencer.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles