Rattaringluse tumedad pilved hajusid, kuid väiksemad tõrked püsivad

Veiki Ojaperv
, ajakirjanik
Copy
Tartu linnatranspordi juht Roman Meeksa usub, et ringlusrataste tarkvara haldaja Wegoshare'iga otsekontaktis olles saab süsteemis lihtsalt parandusi teha.
Tartu linnatranspordi juht Roman Meeksa usub, et ringlusrataste tarkvara haldaja Wegoshare'iga otsekontaktis olles saab süsteemis lihtsalt parandusi teha. Foto: Margus Ansu

Sotsiaalmeedias levib pärast rattaringluse taastamist mitmeid näiteid süsteemivigadest. Näiteks on mitmed postitajad kirjeldanud olukorda, kus pärast ratta dokki panemist ratturil sõit ei lõpe ning arve jookseb edasi. Ka on olnud tõrkeid kasutajakonto loomisel pangakaartide vastuvõtmisega.

Linnarattaid kaks aastat kasutanud Sander, kes ei soovinud oma perekonnanime ajalehes avaldada, rääkis eile, et mõni kuu tagasi oli temalgi sarnane olukord, kus pärast ratta dokki panemist tiksus arve rakenduses edasi. «Õnneks aitas klienditeenindaja mul raha kiirelt tagasi saada,» sõnas ta.

Nagu paljud teisedki rattaringluse igapäevased kasutajad, oli Sander teenuse katkemisest häiritud ning kartis esialgu, et süsteem jääbki suletuks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles