Päevatoimetaja:
Jens Raavik
+372 739 0371

Otsus tehtud: Sõpruse sillal ei jää autode radu vähemaks (5)

Copy
Sõpruse sild on Eesti pikim, aga jalgratturitele ebamugav, tõdes Tartu abilinnapea Raimond Tamm. Tuleval aastal algava remondiga saavad ratturid ja jalakäijad ruumi juurde.
Sõpruse sild on Eesti pikim, aga jalgratturitele ebamugav, tõdes Tartu abilinnapea Raimond Tamm. Tuleval aastal algava remondiga saavad ratturid ja jalakäijad ruumi juurde. Foto: Margus Ansu

Ennustatult jäi Sõpruse silla remondiprojekti variantide kaalumisel peale 2 + 2 sõiduradadega lahendus, kuigi linnavalitsus küsis ka 1 + 1 sõiduradadega varianti. Aruteludes volikogu komisjonides olid sotsid ja Eesti 200 selle ratturitele ning jalakäijatele rohkem ruumi jätva lahenduse poolt.

Sotsist abilinnapea Elo Kiivet ja linnavolinik Kadri Leetmaa ütlesid läinud nädala arvamusloos, et Tartu ei peaks tänavaid ehitama hilisnõukogude aja vaimus. Reformierakondlaste, aga ka näiteks EKRE silmis kaalusid 2 + 2 lahenduse plussid puudused üles.

«Selge on, et see otsus ei ole mustvalge. Ongi mõlemal variandil omad eelised ja omad puudused, lõpuks tuli kaaluda, kumb variant on rohkemate eeliste ja vähemate puudustega,» ütles reformierakondlasest abilinnapea Raimond Tamm täna, kui linnavalitsus oli otsuse vormistanud.

Tagasi üles