Linna tänavataristu ümberehitamine võtab aega mitukümmend aastat. Me ei peaks minema selg ees tulevikku ja ehitama linnatänavaid hilisnõukogude aja vaimus. Rattaliiklusega tuleb teha sama, mis on juba aastakümneid tehtud autodega: rajatud rohkem sõiduteid ja saadud järjest rohkem autosid.
Tellijale
Elo Kiivet, Kadri Leetmaa: autosõpruse sild? (1)
Muidugi on praegune olukord Sõpruse sillal jalakäijatele ja ratturitele nii hull, et mistahes ümberehitus annab veidi parema tulemuse. Kuid kas peame leppima vähesega?
Tartu linn on praegu kaalumas peamiselt kahe võimaluse vahel: kas jätkata sillal mõlemas suunas kahe sõidurajaga (2 + 2 lahendus) või anda mõlemas suunas liikumiseks rohkem ruumi jalakäijatele ja ratturitele ning jätta autodele kummaski suunas üks sõidurada (1 + 1 lahendus) ning kujundada nii autota liikumise ruum mugavaks ja ligitõmbavaks.