Päevatoimetaja:
Jens Raavik
+372 739 0371

Tanel Tein: teeme Tartusse rattatööstuse. Lugu kolm

Tanel Tein
Tanel Tein Foto: Sille Annuk

Esmalt peaks ütlema, miks juba kolmas lugu sel teemal. Sest esimestes lugudes (TPM, 29.3.2021 ja 17.3.2022) tõstatasin idee: selle asemel, et Tartu rattaringluse korraldamiseks (rattad ja järjest uued rattad) saata raha Kanada firmale, kellega linn selleks lepingu sõlmis, tuleks Tartul mõelda oma rattatööstuse peale.

Rattaringlus on hästi tööle hakanud, kuid selle käigushoidmiseks on vaja kogu aeg rattaid uuendada ja arendada, ning mis peamine, see uuendamine-arendamine peaks olema kindel ja usaldusväärne ning mitte ka ülemäära kallis.

Rattaringlus ja kogu rattaliiklus linnas ju ei vähene. Vastupidi, ainult suureneb. Järjest rohkem leiavad linlased liikumisvahendiks jalgratta, aeglaselt, aga siiski, areneb Tartu rattataristu. Juba kaks aastat tagasi rääkis abilinnapea Raimond Tamm, et Tartu rattaringluse edul hoiavad silma peal mitte ainult teised linnad Eestis, vaid ka näiteks Turu linn Soomes.

Tagasi üles