Linna parim teenindaja on Velgi Jaansalu

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hea teeninduse kuu plakat.
Hea teeninduse kuu plakat. Foto: Margus Ansu

Eile anti Dorpati konverentsikeskuses üle Tartu parima teenindaja tiitel, mille pälvis  Krediidipanga teller-laenuhaldur Velgi Jaansalu.



«Emotsioonid on laes,» sõnas Jaansalu peale võitja väljakuulutamist, «konkurss oli tihe ja konkurendid olid kõik väga tublid.» Rõõmus naine kinnitas, et edu ei osanud ta üldse oodata, vaid lootis eelkõige eelvoorust edasi saada.

Ülejäänud neli finalisti olid Annika Johanson, ­An­de­ro Teras, Ingrid Ulst ja Annika Madissoon. Poolfinaalis lahendasid teenindajad lavastatud olukordi restoranis ja pangas.

Finaalis analüüsiti finalistide lahendusi ning žüriiliikmed küsisid teenindajate arvamusi teeninduskultuuri puudutavatel teemadel.

Poolfinaali pääsesid võistlejad 5.–9. märtsini kestnud Tartu parima teenindaja konkursi veebivoorust, kus iga osaleja sai võimaluse panna end viie tööpäeva jooksul proovile erinevais valdkondades, olles teenindajaks nii kontserdimajas, pubis, kruiisilaevas, kampaaniaid vahendaval netileheküljel kui ka suveniiripoes.

Tänavu testiti lisaks tavapärasele teenindusele ka osalejate reaktsiooni täiesti ootamatutes ja harva esinevates olukordades, samuti oskust tulla toime kolleegiga, kelle töö häirib teenindajat oma klientide teenindamisel.

Lisaks austavale tiitlile premeerivad parimaid teenindajaid ka mitmed Eesti ettevõtted.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles