Päevatoimetaja:
Eili Arula
+372 739 0339
Saada vihje

Tartu parim teenindaja töötab Tele2 kõnekeskuses

Copy
Tartu parim teenindaja Andrus Punt (keskel). Teise koha sai konkursil Andri Kompus ja kolmanda koha Rita Poljakov.
Tartu parim teenindaja Andrus Punt (keskel). Teise koha sai konkursil Andri Kompus ja kolmanda koha Rita Poljakov. Foto: Marilin Kroon, Tartu LV ettevõtluse arengu osakond

Kolmapäeval, 29. märtsil, hea teeninduse päeval kuulutati välja Tartu parimad teenindajad. Parima teenindaja tiitli pälvis Tartu piirkonnas Andrus Punt, kes töötab Tele2 Eesti Tartus asuvas kõnekeskuses. Teise koha saavutas samas asutuses töötav Andri Kompus ja kolmandale kohale tuli Rita Poljakov, kes töötab maksu- ja tolliameti Tartu esinduses.

Konkurss «Parim teenindaja 2023» toimus kolmes voorus. Konkursil selgitati välja võistlema registreerunud osalejate vahel piirkondlikud, valdkondlikud ja üle Eesti parimad teenindajad.

Esimeses voorus kontrolliti võistlejate üldteadmisi, teine voor pani proovile võistleja valmisolek toime tulla ootamatute ülesannetega. Võistlejaid hindas viieliikmeline teenindusvaldkonna ekspertidest koosnev žürii. Kahe vooru tulemusena selgus piirkondlik ja valdkondlik paremusjärjestus, samuti konkursi «Eesti parim teenindaja 2023» finalistid.

18. korda toimuval Tartu hea teeninduse päeval osales enam kui 120 teenindajat. Tartu linnavalitsuse ettevõtluse arengu valdkonnajuht Marilin Kroon sõnas, et hea teeninduse päev on mõeldud tänuks meie tublidele teenindajatele. «See annab võimaluse kokku tulla, omavahel kogemusi vahetada ja arutada teenindustöös toimunud muutusi ning valmistuda eesootavaks kultuuripealinna aastaks,» rääkis Kroon.

Tartu teenindusvaldkonna tähtsündmusel esitles Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 külalislahkuse võrgustik tuliuut lühikest humoorikat õppevideot, mis käsitleb selliseid külalislahke teenindamise olulisi teemasid nagu kultuuride erinevused, keskkonnasäästlikkus, kliendi märkamine ja ligipääsetavus.

Tartu hea teeninduse päeva korraldab Tartu linnavalitsuse ettevõtluse arengu osakond koostöös heateenindus.ee-ga.

Tagasi üles