GALERII Riia mäel avas uksed «Supermarket»

Copy

Neljapäeval õhtul avasid kõrgema kunstikooli Pallas meediadisaini osakonna tudengid Pallase galeriis Riia mäel graafilise disaini näituse «Supermarket». Välisilmelt sedavõrd toidukaupluse moodi, petab mööduja esialgu äragi.

Ka galerii uksest sisse astudes tekkib kahtlus, kas tuldud sai näitusele või poodi leiva järele. Vahvalt eksitava väljapaneku vormi taga on aga soov kajastada tarbimisühiskonna mõju kunstile. «Tänapäeva kunstnikelt ja disaineritelt oodatakse loomingut nii, nagu tarbijat rahuldavas maailmas kombeks – kiiresti, võimalikult odavalt, edaspidist tarbimist innustades,» kirjeldas Pallase meediadisaini osakonna juht kaasprofessor Jaan Eensalu.

Väljapanek mõtisklebki just nendel murettekitavatel teemadel huumori ja visuaalse absurdi kaudu. Esimese korrust ja keldrit hõlmaval näitusel eksponeeritakse kommunikatsioonidisaini alaliike: tüpograafiat, plakatikunsti, küljendamist, pakendidisaini, UX/UI disaini ja muud. Väljapanekus on esindatud üle 200 tudengitöö.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles