Päevatoimetaja:
Eili Arula
(+372) 739 0339

Pallase galeriisse pannakse püsti «Supermarket»

Copy
Pallase galeriis saab näha meediadisaini osakonna tudengite näitust kuni 22. aprillini.
Pallase galeriis saab näha meediadisaini osakonna tudengite näitust kuni 22. aprillini. Foto: Margus Ansu

23. märtsil kell 18 avatakse Pallase galeriis kõrgema kunstikooli Pallas meediadisaini osakonna tudengite graafilise disaini näitus «Supermarket».

Näituse kontseptsioon tuleneb tudengite soovist kajastada tarbimisühiskonna mõju kunstile. Tänapäeva kunstnikelt ja disaineritelt oodatakse loomingut nii, nagu tarbijat rahuldavas maailmas kombeks – kiiresti, võimalikult odavalt, edaspidist tarbimist innustades.

Väljapanek «Supermarket» mõtisklebki just nendel murettekitavatel teemadel läbi huumori ja visuaalse absurdi. Esimest korrust ja keldrit hõlmaval näitusel eksponeeritakse erinevaid kommunikatsioonidisaini alaliike: tüpograafiat, plakatikunsti, küljendamist, pakendidisaini, UX/UI disaini ja palju muud. Väljapanekus on esindatud üle 200 tudengitöö.

Näituse avab «TEMA» grupi performance. «TEMA» on sõprade grupp, mis kasvas välja Viljandi kunstikoolist ning mille eesmärk on katsetada erinevaid nüüdiskunsti meediume, mängides spontaanselt absurdsuse ja veidruste piirimail.

Näituse korraldamine on Pallase meediadisaini osakonna kolmanda kursuse tudengite iga-aastane traditsioon. Eksponeeritakse erinevates tehnikates teoseid, mida on osakonna tudengid loonud viimase nelja aasta jooksul.

Väljapanekut «Supermarket» saab vaadata 23. märtsist 22. aprillini Tartus galeriis Pallas (Riia 11).

Näituse meeskond: Pallase meediadisaini osakonna III kursuse tudengid Keitlyn Kruus, Marie Emili Kristov, Helena Kont, Stiina-Liis Koddanipork, Markus Kliss, Erika Lille, Torm Parts, Carmen Lepik, Helen Cornelia Kuklane, Alicia Jemets, Mariia Metusalo, Anna-Liisa Sääsk, Helen Marie Välja, Romy Nõulik.

Tagasi üles