Wolt kullerite protestist: oleme avatud dialoogiks oma partneritega

Kristofer Seema
, reporter
Copy
Wolti kuller liiklemas Tartu lumistel tänavatel.
Wolti kuller liiklemas Tartu lumistel tänavatel. Foto: Tartu PM/Scanpix Baltics

Wolt kinnitas taas, et möödunud nädala lõpus Tartus protestinud kullerite kontole ligipääsu probleemi taga olid tehnilised viperused. 

Mõni tund pärast streigi algust teatas üks Wolti kuller Tartu Postimehe toimetusele, et tema ja teised aktiivsemad protestijad ei pääse enam rakendusele ligi. «On üks sõber, kes sõidab Bolti taksot ja oli streigist teadlik – palusime tal korraks minna Wolti rakendusse ja see õnnestus. Meie, kes oleme streigiga seotud ja ennast ka Facebookis märkinud, ei pääse sinna,» kurtis üks Tartus alaliselt tegutsev kuller, kes töökoha pärast kartes oma nime avalikustada ei soovinud.

Wolt Baltikumi juhi Liis Ristali sõnul tuleb nende rakenduses aeg-ajalt probleeme ette, kuid nad on alati valmis oma kulleritega arutama, kuidas töökorraldust sujuvamaks muuta.

«Me ei tea seni, kes on meie teenuse katkestamise idee taga, kuna ükski kullerpartner pole meie poole pöördunud nõudmiste või sooviga alustada dialoogi. Võtsime ennetavalt ühendust vastava Facebooki sündmuse loojaga. Enda sõnul on ta ise Wolti kullerpartneriks olemisega rahul ja tema ei olnud protesti korraldamise taga,» rääkis Wolt Baltikumi juht.

Tehnilised probleemid

14. märtsil avaldas Tartu Postimees oma paberlehes loo pealkirjaga «Wolt jättis streikijad mitmeks päevaks tööta», kus esines väide, et ainsad, kes rakendusse ei pääsenud, olid protesti eestvedajad. Wolti kommunikatsioonijuhi Piret Perti sõnul pole sellel väitel alust. 

«Wolt on kinnitanud reedel, 10. märtsil ja veel 14. märtsil, et Wolti rakenduses esines ajutisi tehnilisi tõrkeid, millest me teavitasime kullerpartnereid. Aeg-ajalt tuleb tehnilisi probleeme ette ja me vabandame kullerpartnerite ees, kellel tõrkeid esines. Meil õnnestus taastada enamikule kullerpartneritele täielik juurdepääs Wolt Partneri rakendusele vähem kui tunniga. Siiski oli väike arv kasutajaid, kellel võis esineda tehnilisi probleeme, kuni me lähipäevil probleemi lahendamise kallal töötasime,» täpsustas Pert.

Partnerid, mitte töötajad

Loos väitis Tartu toidukuller, et tema andmetel mõjus streik Wolti toimimisele rängalt. Perti sõnul ei vasta ka see tõele.

«Wolt kinnitas 10. märtsil, et Tartu kliendid ja partnerid ei pea kindlasti muretsema toidu ja kaupade kohaleveo pärast. Meie teenus toimib tõrgeteta. Protest ei mõjutanud kuidagi meie teenuse kvaliteeti,» kommenteeris Wolti kommunikatsioonijuht.

Lisaks täpsustas Pert üle, et Wolti kullerid pole nende töötajad, vaid partenerid.

«Kullerpartnerid ei ole Wolti töötajad. Nad on meie partnerid. Kullerpartnerid pakuvad Woltile teenust käsunduslepingu alusel, nad pole töölepinguga töötajad,» sõnas ta.

ÕIENDUS
14. märtsi Tartu Postimehes ilmus uudis «Wolt jättis streikijad mitmeks päevaks tööta». Selles sisaldus väide, et Wolt jättis läinudnädalases protestis osalenud kullerid sihilikult oma rakenduse ligipääsust ilma. Ettevõtte kinnitusel ei vasta see tõele, sest tegu oli laiema tehnilise probleemiga. Paraku ei jõudnud Wolti esindaja tasakaalustav selgitus artiklisse. Toimetus palub tasakaalustamata artikli ja artiklis ilmunud faktivigade pärast vabandust.

Tagasi üles