Päevatoimetaja:
Jens Raavik
+372 739 0371

Marek Pihlak: Kampaania moodi elu

Marek Pihlak
Marek Pihlak Foto: Erakogu

Vikipeedia andmetel on kampaania (ka hoogtegevus, hoogtöö, aktsioon) teataval ajavahemikul eriti esiplaanile tõstetav ning kõigi võimalike jõududega sooritatav töö. Vahest tundub, et kogu meie elu käib ühest kampaaniast teise. Jaanuaris on uue aasta lubaduste täitmise kampaania. Jõusaalid ning metsa- ja suusarajad täituvad inimestega, kes on vana-aastaõhtul andnud lubaduse uuel aastal rohkem treenida ja liikuda. Kuid kahjuks jaanuari lõpus on pilt muutunud, järele on jäänud n-ö igapäevased kliendid.

Jõulud on väga hea aeg kampaania korras head teha, siis kogutakse raha, riideid, toitu ja muud. Kuid selleks, et saavutada tulemust, on vaja järjepide vust – nii jõu ja vastupidavuse arendamisel, kaalu langetamiseks kui ka heategevuses. Tänapäeval on lihtsasti võimalik panga e-keskkonnas teha püsiannetus, treenimiseks peab siiski iga kord läbima selle kõige raskema vahemaa diivanilt välisukseni, edasi läheb juba kergemalt. Alati on abi ka toetavatest sõpradest ja tuttavatest, kes motiveerivad, kui on tunne, et laiskus võtab võimust.

Erakondade rahastamise järelevalve komisjoni kodulehe andmetel oli 2021. aasta neljanda kvartali (kohalike omavalitsuste valimised toimusid oktoobris) kulud kuuel erakonnal (Reformierakond, Keskerakond, Isamaa, Sotsiaaldemokraatlik Erakond, EKRE, Eesti 200) mitmesugustele reklaamidele (trükised, raadios, teles ja mujal), suhtekorraldusele ja avalikele üritustele kokku 4 961 903 eurot.

Tagasi üles